Az egyesület tagjai olyan laikus testvérek, akik vallják és gyakorolják az adventista elveket, vagy az üzleti életben, vagy saját vállalkozásukban dolgoznak, vagy egy szakma elismert képviselői, vagy önfenntartó szervezetek delegáltjai.
Az egyesület elkötelezett a magyar adventmű támogatására, kiemelt feladatának tekinti a missziómunka, az ifjúsági munka és az adventista identitástudat erősítését és olyan programok támogatását, melyek beilleszkednek a gyülekezetekben folyó missziós munkába és a vírus által megváltoztatott helyzethez illeszkednek (internetes evangelizáció stb.).
Keressük azokat a tevékenységeket, terveket, amelyek a fenti kritériumoknak megfelelnek, és szeretnénk ezek közül több projektet 2021–2022 évben anyagi lehetőségeinknek megfelelően támogatni.
1) A kifizetések módja: A kifizetések alapjai a pályázatban szereplő mérföldkövek. A kifizetések módja minden esetben utófinanszírozás. A támogatott személy az általa megadott kifizetési állomásokra (mérföldkövekre) meghatározott támogatásra akkor jogosult, ha a mérföldkő teljesülését, az adott szolgáltatás vagy áru beszerzését igazolni tudja. Az igazolás a tárgyi beszerzés teljes értékére, nem csupán a támogatott részre vonatkozik. A mérföldkő támogatások kifizetése csak a pályázatban megadott időpontban, vagy az után történhet (legkésőbb 2022.10.30.), az egyesület finanszírozási programjához illeszkedő időpontban. A támogatott projektek megvalósítása 2021.09.01. és 2022.09.31. között történik. A támogatásokat az igénylő szervezet bankszámlájára utaljuk át.
A beszerzések igazolásához a támogatott szervezetnek rendelkeznie kell a beszerzett áru vagy megrendelt szolgáltatás eladója által készített számlákkal, mely a támogatott szervezet (a pályázatban megjelölt alapítvány, gyülekezet/egyház stb.) nevére lett kiállítva.
A bizonylatokkal a Pályázó igazolja a projekttel kapcsolatos kiadásokat.
A bizonylatok másolatait a mellékelt és kitöltött Támogatáslehívó űrlappal együtt kell eljuttatni az egyesület címére, kézírással és pecséttel igazolva azok hitelességét. Ezt követően az egyesület a szervezet bankszámlájára utalja át a támogatást.
2) A támogatás feltételei: Az egyesület folyamatosan ellenőrzi a támogatott projektek megvalósulását. Az egyesület által az ellenőrzésre kinevezett személyt kérésére minden rendelkezésre álló információval és eszközzel támogatni kell, hogy figyelemmel kísérhesse a projektek megvalósulását.
A projekttel kapcsolatos marketinganyagok, kiadványok mindegyikén fel kell tüntetni az ASI, mint támogató logóját. A logót kérésre e-mailben küldjük el.
A projekt végére az egyesület képes beszámolót vár a projekt megvalósulásáról, a projekt által elért eredményekről. Ezek részben az ASI találkozón, részben pedig az ASI hírlevelében és honlapján lesznek bemutatva. Az utolsó kifizetés feltétele a beszámoló beérkezése az ASI-hoz (elektronikusan, e-mailben).
A pályázatokat 2021. augusztus 15-ig várjuk írásban csengei.karoly@asi-hungary.org elérhetőségre vagy a következő címre: Csengei Károly, 1149 Budapest, Bíbor út 5. fsz.1.
A pályázatok kitöltéséhez szükséges részletes adatlapok letölthetőek a www.asi-hungary.org és a www.adventista.hu honlapokról. A pályázati idő alatt felmerült kérdésekre szívesen válaszolunk, ezeket a csengei.karoly@asi-hungary.org e-mail címre várjuk.
[wpfilebase tag=file id=606 /]
Csengei Károly
ASI Magyarország Egyesület